23 במאי 2010

ברבי בראץ – נסיכות, משחקים, דיסני וכל מה שתרצו לשחק וליצור


ברבי בראץ – מה הילדות מעדיפות? כנראה שתלוי את מי שואלים, ובעיקר – באיזה גיל שואלים.
ילדות מתחילות לשחק עם בובות ברבי בראץ כבר בגיל שלוש, ויש ילדות בנות שנתיים שכבר קיבלו במתנה בובות ברבי בראץ, למרות שבדרך כלל לפני גיל שלוש הילדות לא מתלהבות מבובות אופנה כמו ברבי בראץ דיסני , מוקסי וכדומה.
ברבי היא בובות האופנה הראשונה שקיימת כבר יותר מחמישים שנה! היא נוצרה בארה"ב בשנת 1959 ובעקבותיה נוצרו עוד כמה בובות אופנה מרכזיות, למשל בבריטניה.
אך מעמדה של ברבי נשמר יציב עד שנות האלפיים, עת בובות בראץ החדשות נכנסו לזירה, עם לוק חדש ומלתחה חדשה, סגנון אופנה שונה לחלוטין ואג'נדה משלהן.
בובות בראץ לא הסתפקו רק בלוק כללי שוה ולבוש של מסיבת ריקודים (או מסלול אופנה), אלא הצטיידו גם בסרט משלהן ובהמשך אף תוכנית טלויזיה שכולה עלילות בראץ.
לפני כמה שנים מלחמת ברבי בראץ עוד עוררה איזשהו עניין, במיוחד סביב תביעתה של חברת מאטל את יצרנית בראץ על העתקת בובת האופנה שלהם...הים הסיפור הזה כבר התיישן במקצת.
הילדות אוהבות להלביש ברבי בראץ, לשחק משחקים שונים ברשת כמו משחקי הלבשה של ברבי בראץ, משחקי צביעה , משחקי זיכרון ומשחקי אופנה שונים.
הילדות אוהבות לחפש תמונות של ברבי בראץ כדי ליצור מהן הזמנות למסיבה, משחקים, כרטיסי ברכה וכדומה. מלחמות, תודה לאל, ממש לא מעניינות אותם, ושימשיך ככה.
מחפשות משחקים של נסיכות ברבי בראץ או דיסני?
תוכלו למצוא כאן המון משחקים של ברבי בראץ: ברבי משחקים או בראץ משחקים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה