30 במאי 2010

חדש - ברבי בובות העולם 2010


בובות ברבי מסביב לעולם חדשות יצאו השנה, ברבי בובות העולם 2010 כוללות סדרת בובות ברבי מעוצבות בהשראת מבנים מפורסמים מסביב לעולם. למשל: ברבי פסל החירות (חדשה), ברבי ביג בן (השעון הבריטי המפורסם), ברבי בהשראת מגדל אייפל ועוד.
בובת ברבי פסל החירות 2010 היא בובה מרהיבה לובשת שמלה בגווני ירוק, עם הדפס של פסל החירות בשחור על גבי החלק העליון, וכתר של פסל החירות על הראש. תסרוקת מהממת ואיפור מקסים מאפייני את הבובה היפה הזו.
ברבי ביג בן לובשת שמלה בגווני חום זהב, עם הדפס מקסים של השעון המפורסם, שיער חום אסוף בתסרוקת מיוחדת, תווי פנים ואיפור מיוחדים.
ברבי מגדל אייפל: ברבי אלגנטית מאוד, בשיער כהה אסוף בתסרוקת מהודרת, שמלה לבנה עם הדפס שחור של מגדל אייפל, תכשיטים מקסימים ומיוחדים כולל צמיד של מגדל אייפל.
הסדרה היא סדרת מעצבים, מוגבלת שעדיין אינה נמכרת בחנויות, ניתן רק להזמין מראש וכרגע רק בחו"ל.
סדרת בובות העולם האחרות של ברבי לשנת 2010 כבר יצאו לחנויות, הן אינן בדמויות מבנים מפורסמים, אלא סדרת בובות בדמויות מסביב לעולם, כמו סדרות "בובות העולם" הקודמות של ברבי שהכרנו עד היום, ביניהן: ברבי איטליה, רוסיה, הודו ועוד.
מאטל מוציאה סדרות רבות של בובות ברבי מסוג "העולם", כלומר בובות עם מאפיינים של תרבויות, עמים וארצות שונות. מדי שנה הבובות שונות בעיצוב, איפור, תכשיטים וגם בארצות או הנושאים שסביבם מעוצבות הבובות. למשל, סדרת נסיכות מכל העולם הציגה בובות ברבי בדמויות נסיכת אנגליה, הודו, רנסנס, רוסיה, אפריקה ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה