26 ביולי 2009

ברבי אביזרים




עוד מתחילת דרכה, היו ל אביזרי ברבי חלק בלתי נפרד מהמתוג ברבי וחלק מכריע בהצלחתו. ברבי הבובה מהווה חלק אחד ואילו ברבי כמכלול אולי לא הייתה מצליחה כל כך מסחרית ללא אביזרי ברבי. אביזרים של ברבי הם חלק חשוב ובלתי נפרד מכל בובת ברבי, עד כדי כך שהם נמכרים בנפרד ולאו-דווקא ביחס ישר לכמות הברביות שילדה מחזיקה בבית. כל ברבי מגיעה עם סט בגדים שבו היא לבושה עוד בקופסא, אך מרבית הברביות יגיעו גם עם מברשת או אביזרים של ברבי נוספים כגון כתר, זוג נעליים נוסף וכדומה. סטים גדולים של אביזרי ברבי כוללים כמה סטים של בגדים ומספר זוגות נעליים. משחק עיקרי של ילדות עם בובות ברבי הוא הלבשת ברביות, כלומר מיקס-אנד-מאצ' של פריטי לבוש, החלפת נעליים, תיקים ואביזרים שונים, וכמובן סירוק ברביות ויצירת תסרוקות ברבי שונות.
ברבי הגיעה במהלך השנים עם המון אביזרים מיניאטוריים מקסימים, שניתן לקנות בנפרד במארזי אביזרים של ברבי לפי סוג או סגנון, או שמגיעים יחד עם בובות ברבי בקופסא. אביזרים של ברבי כוללים לא פחות מאשר: בגדים, תיקים, מעילים, נעליים, שעונים, תכשיטים, שרשראות, טבעות, כובעים, מחבטי טניס, סט באולינג, בגדי ים, רולר בליידס, משקפי שמש, מגזינים, בקבוקי שתיה, אביזרים לתינוקות, צעיפים, כדורסל וצעצועים שונים, קולבים ועוד ועוד.
ל בובת ברבי יש גם ריהוט מגוון ורב, שלא מסתכם בספה ומיטה, וכולל גם, למשל, לא פחות מאשר בריכת שחייה.
אביזרים נוספים של ברבי הם למעשה לא אביזרים כלל וכלל, אלא חיות מחמד של ברבי. כלבים, חתולים, סוסים – כל החיות הללו חברות של ברבי, וכן – גם לחיות המחמד של ברבי יש אביזרים, כובעים, קוקיות וכדומה.
ברבי אוהבת בידור כידוע ולכן יש לה אביזרים כגון: טלויזיה, מיקרופון, גלשן וכדומה. בשנים הראשונות של ברבי, בשנות ה 60, ילדות היו מחזיקות מזוודה קטנה מעוטרת בציור של ברבי ובה מקום מיוחד לשמירת בובת ברבי ומקום נוסף לאחסון בגדים של ברבי, אביזרים של ברבי, נעליים ומזכרות שונות. כך יכלו הילדות להסתובב עם הברביות שלהן מחברה לחברה ולשחק יחדיו ב ברביות ו באביזרים שלהן. חלק מהמזוודות כללו לא רק מקום מיוחד לבובה אלא מקום מיוחד למגוון אביזרי ברבי, כך למשל, בחלק מהמזוודות היה ארון בגדים קטן: מוט פלסטיק או קרטון מצופה שתלויים בו קולבים ועליהם מסודרים בגדי ברבי, ומתחתו מגירה לשמירת אביזרי ברבי נוספים כגון נעליים, צעיפים, משקפיים ותיקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה