18 באוג׳ 2009

ברבי נסיכת ארמון היהלום barbie diamond castle


סדרת ארמון היהלום כוללת את ברבי ותרזה בדמויות אלקסה, ליאנה.
לסדרה זו סרט DVD בשם ברבי וארמון היהלום, במרכזו ברבי ותרזה. בסרט שעיקרו מוסיקה וחברות, ברבי ליאנה ואלקסה מוצאות מראה מכושפת שבה כלואה מלודי שאוהבת שירה, הן מחליטות לצאת ולחפש אותה ויוצאות למסע אל ארמון היהלום, בדרך הן פוגשות חברים, כמו שני כלבלבים מתוקים במיוחד, שרות ומנגנות, רוקדות כמובן ולמעשה יש בסיפור זה כל מה שאגדה צריכה: נסיכים, נסיכות, חיות מחמד מקסימות, מכשפה אחת והרבה קסם! ברבי וחברותיה מגלות את כוח החברות, חברות יכולה להוביל אותן רחוק ויוצרת סרט מקסים וחדש של ברבי וכמובן סדרת בובות ברבי התואמות לסרט בדיוק, ושלל אביזרים נלווים מסדרת ארמון היהילום: בובות, תכשיטים, מראה מכושפת, ארמון היהלום, כרכרה עם סוס, בגדים שמשנים צורה ועוד.
בסרט יופיע גם גלימר, סוס מעופף (בסרט אחר של ברבי כבר הופיע בעבר סוס מעופף אחר, בסרט "ברבי ופגסוס הסוף המעופף"), איאן וג'רמי נגני הגיטרה, לידיה המכשפה והדרקון שלה, וזוג כלבלבים חמודים שאותם מאמצות ליאנה (ברבי) ואלקסה (תרזה).
ברבי אלקסה הנסיכה מסדרת ארמון היהלום, בובת ברבי שרה, ניתן להצמידה אל ברבי ליאנה מאותה סדרה והן שרות יחד. ברבי הנסיכה אלקסה מסדרת ארמון היהלום מגיעה בשיער חום או שחור, בשמלה ארוכה ומרהיבה בגווני סגול.
הנסיכה ליאנה מסדרת ארמון היהלום היא בובת ברבי המגיעה בשמלה מקסימה ומהודרת, בגווני אדום או ורוד, בשיער חום או בלונדיני.
צעצועים נוספים בסדרה הם:
1. בובות מוזה של מלודי מהסרט החדש ברבי וארמון היהלום, בובות המגיעות עם שרשרת לילדה. 2. עוד בסדרת הצעצועים סוס מעופף (גלימר) מתוך הסרט החדש של ברבי וארמון היהלום
3. סט משחק של כרכרה עם סוס, הכרכרה בצורת יהלום.
4. כמו כן קיים סט משחק של סדרת ארמון היהלום של ברבי הכולל ארמון יהלום בן 3 קומות, מגדל מאיר ומוסיקה מתנגנת.
5.סט משחק אחר כולל את הארמון יחד עם בובת ברבי בתור כנסיכה ליאנה ואחד הכלבלבים מהסרט "ארמון היהלום".
ברבי נסיכות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה