22 באוג׳ 2009

קישוט מראה של ברבי


רוצים להכין יצירה מקורית וחמודה של ברבי לצורך יומולדת, מסיבה, מסיבת פיג'מות, מסיבת בנות, קייטנה או חוג, או סתם כדי להעביר את הזמן אחר הצהריים עם ילדה שאוהבת ברבי ? הנה רעיון נחמד ליצירה מקורית במיוחד סביב נושא ברבי, שאפשר לעשות עם הורה-ילדה או עם קבוצה של כמה בנות, בקלות רבה.
הפעם נכין מראה של ברבי ואתם מחליטים על הנושא: זו יכולה להיות מראת בלט המתאימה לסגנון ברבי בלרינה, מראת קסמים כמו בסרט ברבי ארמון היהלום, מראת פיות בסגנון ברבי פריטופיה, או מראת איפור ברבי.
כדי להכין מראה של ברבי, צריך מראה כלשהי, עדיף מראה ממוסגרת עץ, אך אפשר גם להשתמש במראה ללא מסגרת כלל וליצור את המסגרת של מראת ברבי בעצמנו. בגלל אופי היצירה הכוללת עיסוק בחומר שביר, היצירה אינה מתאימה לילדות קטנות מאוד, אלא לפחות לגיל 4 ומעלה, ובכל מקרה מחייבת השגחה של מבוגר.
ניקח כל מראה מיותרת שיש בבית, כגון מראת איפור קטנה או מראה עם מסגרת וידית, מראת תלייה קטנה וכדומה. אם צריך להכין מספר מראות ברבי (למשל, לצורך יומולדת ברבי או מסיבה כלשהי הכוללת מספר ילדות) , כדאי לקנות כמה מראות קטנות, ואם כבר קונים, אז שתהיינה מראות עם מסגרת וידית, עדיף מעץ. טיפ: בחנויות יצירה בדרך כלל תהיינה מראות כאלה, או אפילו ערכה להכנת מראות, הכוללת מראה, דבק ואבני קישוט, אך מחיר ערכה בודדת יעלה כ 30-50 שקלים, זאת בעוד ניתן להשיג בדיוק את אותו אפקט ע"י ביקור בחנויות הכל בדולר, אייס, הום סנטר ואפילו בסופרמרקט ניתן למצוא מראות קטנות שעולות שקלים בודדים. בשוק כמובן הכי זול ותוכלו למצוא מבחר רב של מראות בכל מיני גדלים וסגנונות, המתאימות גם ליצירה ובמחיר זול.
מחליטים על נושא: להכנת מראת איפור ברבי נשתמש בפאייטים, אבני חן, דבק, נצנצים, צבעי מים או צבעי טוליפ. אפשר להשתמש במפית של ברבי כדי להדביק על מסגרת העץ או הידית, ואפילו להדביק חלק מהמפית ישירות על גבי המראה, כך שתתקבל תמונה חצי שקופה של ברבי על גבי המראה. הדבקת מפיות בדבק לבן פשוט יוצרת אפקט כמו של הדבקת מפיות בדבק מפיות מקצועי, אלא שהיא זולה בהרבה. על התמונה של ברבי שהדבקתם הדביקו אבני חן קטנות כמו יהלומים בצבעים שונים מסביב לתמונה כמסגרת. אם יש לכם מראה ללא מסגרת, תוכלו ליצור לה מסגרת בקלות באמצעות הדבקתה על גבי קרטון, גזירת השוליים לכדי מסגרת, הדבקת המראה על מקל ארטיק או כל מקל אחר ליצירת ידית למראה. את מסגרת המראה קשטו בנוצות ורודות ואבני חן מפלסטיק, ויש לכם מראת ברבי מושלמת.
ליצירת מראת ברבי פריטופיה, בנושא ברבי פיות תוכלו לשלב בנוסף גם כנפי-פיה אותם תדביקו מאחורי המראה. כנפי פיה אפשר להכין מקרטון שצבעתם מצבע כסף או זהב, עם שילוב של ורוד שיתאים לנושא ברבי. אפשר להכין כנפי פיה קטנות בקלות רבה עם מנקי-מקטרות ורודים או כסופים כמסגרת לכנפיים ומתיחת טול ורוד, או גרב ניילון ורודה על המסגרת והדבקה. על הכנפיים פזרו נצנצים ויש לכן מראת ברבי פריטופיה, עם תמונת ברבי במרכז, קישוטים נוצצים מסביב וכנפי פיות מאחור.
להכנת מראת ברבי – בלרינה אפשר להדביק טול של בלרינה בצבע ורוד מסביב ולעטר בסרטים ורודים בהירים.
מראת קסמים של ברבי אפשר להכין באמצעות צבע זהב למסגרת וידית, וציור על גבי המראה בצבעי טוליפ או הדבקת נצנצים על גבי המראה עצמה, שישווה לה מראה קסום. אפשר להדביק בראש המראה (בחלק העליון של המסגרת) אפילו כתר זהב מעשה ידכם, השקיע גם בקישוט שלו ליצירת מראת נסיכות ברבי או מראת קסמים של ברבי.
יצירה כזו יכולה להעסיק ילדה במשך זמן רב, יש כאן תכנון, בחירת צבעים, בניית מסגרת ו/או נושא, הדבקה, קישוט, ושימוש בחומרים מגוונים: נצנצים, נוצוץ, מפיות, גזירת צורות ליצירת נושא, סרטים וכדומה. אבני חן של ברבי ישלימו את מראת ברבי שלכם גם מבחינת הלוק, אבל בעיקר להנאת הילדות שאוהבות מאוד התעסקות באבנים היפות הללו. יצירה נעימה.

אבן חן ופרח נסיכות ברבי ברבי

ברבי יצירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה