5 באוג׳ 2009

ברבי סטנדים


סטנדים של ברבי הם מעמדים לבובות ברבי, כשמם כן הם: משמשמים מעין משענת לבובות ברבי כך שיוכלו לעמוד. בובות ברבי אינן עומדות לבדן, ואפשר לסדר אותן בישיבה, או להניח בקופסא. אך לפעמים אנו רוצים לסדר את הברביות בצורה יפה כך שיוצגו יפה, באופן שאפשר יהיה גם לשחק איתן, גם להציג אותן, להנות מאוסף הברביות כך שישמש גם אלמנט של קישוט בחדר הילדים. העמדת בובות ברבי על גבי סטנדים מאפשרת להציג את הבובות כך שאפשר לראות את כל התלבושת שלהן, מבלי לפגוע בתצוגת התלבושת בישיבה. הסטנדים לא רק שומרים על הסדר, הם גם מאפשרים משחק נוח עם בובות ברבי רבות, כי קל יותר לראות אלו בובות ברבי יש באוסף ועם מה הילדות רוצות לשחק באותו רגע.
ישנם כמה סוגים של סטנדים עבור בובת ברבי. בובות ברבי מהודרות יגיעו לעיתים עם סטנדים של ברבי בתוך האריזה. אלו סטנדים בצורת מוט או מוט עם חובק מותניים. אם קיבלתם סטנד עם חובק מותניים, יש לסדרו על גבי בובת ברבי באופן הבא: יש להוציא את חובק המותניים מהמוט, לשים את חובק המותניים על המותניים של ברבי כמו חצי-חגורה, החובק עם הבובה להחזיר בחזרה למוט. כעת אפשר להעמיד בובת ברבי ללא בעיה. סטנד נוסף הוא סטנד חובק רגליים. זהו מעמד שהיה מקובל לפי שנים רבות אך עדיין קיים למכירה באריזות שונות ואצל ספקי אביזרי בובות ואביזרי ברבי. צריך להשתמש בסטנד בזהירות מכיון ששימוש לא נכון עלול להשאיר סימנים של שריטות על גבי בובות ברבי. הסטנד מחזיק את ברבי למעשה מהרגליים ולכן הבובה לעיתים נראית פחות יציבה על מעמד מסוג זה מאשר על מעמד חובק מותניים, שלמעשה תופס את הבובה מהמרכז.
סטנד חובק מותניים של ברבי אפשר להרכיב מתחת לבגדי ברבי כך שיסתירו את הסטנד, או מעל הבגדים. כדי להרכיב את ברבי על הסטנד ולהסתירו מתחת לבגדים, הדרך המהירה והקלה ביותר היא להרכיב את ברבי על הסטנד עם הבגדים: לפתוח את הבגד מאחורה (רוכסן או תיק-תק) מבלי להסירו מהבובה, להרכיב את הסטנד על הבובה ולרכוס את הבגד מעל הסטנד. הסטנד צר ודק ולכן פעולה זו מתאפשרת בקלות. אפשר גם לסדר את הסטנד של ברבי מעל בגדי ברבי והוא לא יראה כמעט בכלל מכיון שהוא דק מאוד, לעיתים ממתכת (לבנה או צבעונית) דקה ולעיתים שקוף. סטנד נוסף שקיים הוא סטנד מוט עליו מלבישים את בובת ברבי, הוא סטנד קל ונוח אך לא נוח להרכיבו על ברבי בבגדים מסוימים, למשל שמלות וחצאיות קשה יותר לסדר על גבי הסטנד אם כי אפשרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה